Novap Digital
Digital løsning for Internkontrollsystem
Medlemsløsning for alle medlemmer av NOVAP
Løsningen er et komplett styringsverktøy som hjelper medlemmer med den daglige driften. Her finnes alt du trenger for å holde orden på kunder, kontakter, ordrer og faktura.
Løsningen er tett integreret med Office 365 som vil gi deg en enda enklere hverdag. Har du ikke Office 365 kan vi likevel hjelpe dere. Ta kontakt! Løsningen lar deg lage tilbud med prosesser for å tracke godkjente og avviste tilbud. Løsningen lar alle ansatte kunne føre timer, produkter og sjekklister på mobilversjon Løsningen lar deg kunne fakturere og integrere til regnskapssystemet. P.d.d. er det støtte for PowerOffice og Tripletex, eller rapport. Men vi vil hjelpe med å lage den integrasjonen du skulle trenge. Løsningen gir deg oppdatert tilgang til internkontrollsystemet, årlig revidert av Novap Løsningen gir deg HMS, med funksjon for å publisere HMS håndbok og Personalhåndbok til dine ansatte. Enten som Word, PDF eller web innhold. Løsningen lar deg føre avvik og holde orden på ansattes kompetanse og videre bedriftens kjemikalieregister |