SharePoint og Teams |
Avalia integrert til Office 365 |
Datamaskiner gjør det enkelt for organisasjoner å opprette mye innhold og mange ulike typer innhold. Alle vil ha informasjon, og det er opprettet et stort antall metoder for å registrere informasjonen: dokumenter, e-postmeldinger, regneark, diagrammer, presentasjoner, videoer og nettsider, bare for å nevne noe.
Hvis dette innholdet ikke håndteres, kan det være vanskelig å finne det du trenger og følge med på hva som skjer. Innholdsbehandling for virksomheter (ECM = Enterprise Content Management) med SharePoint-produkter inneholder verktøy som gjør det enklere for deg å organisere og behandle innholdet i hele innholdslivssyklusen, fra opprettelse til arkiv. Innholdsbehandling for virksomheter for SharePoint integrerer de kjente verktøyene i Microsoft Office-systemet med den sentrale behandlingen og samarbeidsfunksjonene i SharePoint-produkter og -teknologier. |
Avalia har utviklet egne løsninger til Office 365 plattformen. Det innebærer at du enkelt kan håndtere informasjonsflyten mellom dine produksjons systemer og informasjonen som ligger lagret i mapper.
Fra Outlook kan du enkelt lagre rett i tilhørende kunde- eller prosjektmappe. Du vil neppe finne noen enklere form for lagring og håndtering av dokumenter. Vi håndterer rettigheter, versjonshåndtering og arbeidsflyt på de ulike dokumentene, som igjen blir lagret i din egen SharePoint eller Teams. |
Avalia moduler til Office 365
Nyheter i DocuShare 7 |
Xerox DocuShare Flex |
|
|